Sider

onsdag 9. november 2011

Andres skrot blir mine skatter:)

Så fort jeg kommer hjem fra jobben nå om dagene så er det og dra på seg malerbuksene og den fillete boblejakka. Deretter bærer det enten ut i garasjen eller ut i annekset.
Jeg hadde ikke klart meg uten min kjære danske da. Som kommer med noen helt utrolige idèer noen ganger. 
Hva kan man for eksempel gjøre med en knekt stol??
Den som følger med her hos Elins anneks kommer til å finne det ut etter hvert.
Vi har fått satt på plass noen ting til i dag.
Jeg er opptatt med å ha mye plass å stille ting på.
Annekset er jo ikke så stort så det er viktig å benytte seg av hver en krok.
Naboen bare rister på hodet av meg. Hva i all verden skal man med en gammel dør??

Og hvorfor i all verden kastet jeg meg nærmest over han da denne peisen skulle kastes? 
Nei kan du skjønne det...

For det ser jækla bra ut vel *thihihi*
Nå skal jeg synke dypt ned i sofaen og slappe av. Føler det er en stund siden.
Men kjenner jeg meg selv rett så kommer nok strikketøyet frem.
Håper at bildene mine pirret nysgjerrigheten deres nok til at dere ønsker å fortsette med og følge meg.
Håper dere har en fin kveld 
*smil til dere*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar