Sider

torsdag 17. november 2011

Har begynt å sette ting på plass

Har dere en flott frostdag i dag folkens?
Når jeg sitter og titter ut av vinduet så blir jeg nesten litt salig.
Selv om jeg ikke er glad i å fryse, og er en skikkelig frysepinn, så synes jeg at det er vakkert.
Men kulda får i hvert fall ikke stoppet meg.
Det er bare å kle seg godt det og komme seg ut i annekset.
Nå har jeg begynt å dille det til og sette så smått på plass.
Og jeg storkoser meg!
Det er forunderlig hvor engasjert man kan bli.
I dag skulle jeg ikke på jobben, men var allikevel pling våken halv fem. Det var godt over en time før min kjære danske skulle opp det. Klarer jeg å ligge og slappe av da?
Ikke når du heter Elin og nærmest hører at kortene roper på meg *smil*

Så da var det bare å stå opp og sette seg på hobbyrommet.
Min kjære kom tuslende opp kvart på seks og lurte på om det var bra med meg.
Og jeg smilte så pent blant papir, lim og stæsj, 
at selvfølgelig var det det. 
Hehehe..
Er det bare jeg som er sånn eller?
Nyt dagen videre folkens!
Jeg blir veldig glad for en kommentar. 
Og dersom du liker hva du ser så legg deg gjerne til som følger:)

2 kommentarer:

  1. KJenner igjen den følelsen Elin =) Bare at jeg setter meg ved symaskinen. Ha en fortsatt flott dag!!! Kjersti

    SvarSlett
  2. Nyyydelige kort, Elin! Du er så kreativ og flink, du flittige dame :-)

    SvarSlett