Sider

torsdag 10. november 2011

Litt søtt må til...

God morgen alle sammen!
Noe som hører jula til er jo litt godis.
Og det gjør jo heller ikke noe at den kommer i en pen innpakning *smil*
Merkelappene som Irèn har laget for meg gjør dette nesten litt eksklusivt:)
De tok seg i grunn bra ut på stuebordet også, men de kommer ut i annekset etter hvert.
Blir et kort innlegg fra meg i dag Jeg skal nemlig avgårde til Jessheim og se åpningen av Sundbytunet.
Ville bare gi smakebit *smil*
Håper dere alle får en fin helg:)

2 kommentarer:

  1. Flink flinkesen :)
    Ser så lekkert ut!!

    klemmer

    SvarSlett
  2. Gratulerer med "Elins anneks - fra skrot til skatter"! Super idé, også så flink som du er , så kommer dette til å gå strålende!!! Heia, Elin :-)

    Kjære du, takk for at jeg fikk æren av å lage logo/header til deg! Stor stas å se bloggen oppe å gå, også gleder jeg meg til jeg får besøkt deg en dag :-)

    Go'klem fra Irén

    SvarSlett