Sider

mandag 14. november 2011

Min kjære danske har laget skilt til meg:)

Han er verdens beste <3
Planken hadde han med fra jobben for noen uker siden. Og allerede da visste han at den skulle bli skilt.
(her vil det bli mer pyntet etter hvert)
Håper dere alle har hatt en fin helg.
Vi har vært på julebord i helgen, men det var egentlig ganske skuffende. Når de virkelig skulle slå på stortromma så gikk det galt rett og slett.
Høydepunktet kom aldri, noe vi alle ventet på.
Men nå er det en helt ny uke med blanke ark.
Her skal det produseres i hvert fall.
Hodet går snart trill rundt for meg, så mange planer har jeg.
Sier til meg selv at jeg må huske på å slappe av også. 
Men hva gjør man da når en har så mye som en vil lage 
*smil*
Døgnet har rett og slett ikke nok timer.
Skal dere noe spennende da?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar