Sider

fredag 25. november 2011

Så var dagen her:)

Lørdag i første adventshelg og jeg åpner "Elins anneks" om bare litt over fem timer.
Sommerfuglene har i grunn holdt seg litt borte, men det er fremdeles tid nok til at de kan komme flaksende 
*smil*
Det jeg er mest spent på er om det dukker opp noen. Om jeg rett og slett har reklamert nok for meg selv til at dette virker interessant for folk.
Det er nok ikke til å komme bort i fra at det jeg har er mest interessant for oss damer. Er det ikke alltid sånn når det kommer til interiør? Men far i huset liker jo gjerne litt å bite i da;)
I hvert fall så har jeg prøvd å få til en litt nostalgisk julestemning. Om jeg har klart det er opp til de besøkende å bedømme.
Så en siste appell fra meg her nå.
"Ønsker du deg litt førjulsstemning, forslag til julegaver eller kanskje noe til deg selv? Da bør du ta turen innom meg. Kaffen er klar:)"
Og dersom du ikke er overbevist så kommer det her et lite bilderas av hva jeg har å tilby.







Velkommen!

6 kommentarer:

  1. GRATULERER, helt fantastisk!!! <3
    Kommer nok helt sikkert innom deg ;))
    Lykke lykke til <3
    Store klemmer,
    Anki

    SvarSlett
  2. Hei.
    Oi her var det mye lekkert. :))
    Gratulerer og lykke til.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  3. Hej Elin, det ser rigtig godt ud, tillykke med butikken.

    Knus Agnethe

    SvarSlett
  4. Håper det gikk strålende :) Gratulerer

    SvarSlett
  5. Å så mye fint du har laget Elin:-) Håper det gikk bra på åpninga. Er så glad på deres vegne ang den mailn du fikk;-))tildelt land.
    Ha en fin og kreativ advents tid
    Klem fra Nord

    SvarSlett