Sider

fredag 2. desember 2011

En ny helg er ankommet...

Og ny ladning med karbovennlig julegodis er produsert og på plass ute i annekset *smil*
Pittelitte grann mer julepynt har også kommet frem. Her går det i musesteg.
Inne har ikke julestjerna kommet frem engang. *skamme seg*
Men jeg har liksom hatt nok med annekset om dagen. Dessuten etter at vi fikk nye dører og vinduer i huset så har vi ikke fått på plass vindushyllene og heller ikke gardiner. Og det er liksom i vinduene jeg pynter mest egentlig. Og en annen ting er jo at jeg vil jo ikke bare sette ting ut fordi det burde jeg. Nei, jeg må ha en plan.
Sånn er det å være en perfeksjonist. På min måte i hvert fall.
Så jeg viser heller noen bilder fra annekset .




Samtidig vil jeg ønske dere
 hjertelig velkommen 
til nok et julemarked 
denne  andre adventshelg:)

1 kommentar:

  1. Heisann! For eit fantastisk flott anneks du har laga deg. Sukk, dette er ein drøm for fleire..
    Nydelig ting du har laga, så håper du får folk innom til ein handel.
    Masse lykke til♥

    Klem Jorill

    SvarSlett