Sider

tirsdag 13. desember 2011

Stemning i bøtter og spann.

I helgen som var fikk vi opp et lite juletre i inngangspartiet.
Det ble så koselig!
Det var kaldt og snødde og det ble en helt perfekt julekortstemning.
Jeg måtte bare ut å ta noen bilder.
Snøen la seg så fint på treet synes jeg..
Jeg synes også at dette er et flott syn som møter de som stikker innom annekset mitt..
Julenissen i bakgrunn har også blitt lyst opp. Han står så trofast og venter på at noen skal komme innom en tur.
Lys i snø. Det ser jo nesten magisk ut. 
Noe julepynt har fast plass hos oss. Og denne remsa med bjeller blir alltid hengende her ute. Når jeg får den opp så er det jul *smil*
Til helgen holder jeg åpent for siste gang i år. Jeg har fremdeles noen godsaker igjen, så det er bare å stikke innom en tur.
Velkommen skal du være!

3 kommentarer:

  1. Så flott og stemningsfullt!
    skulle jo bodd nærmere!!

    SvarSlett
  2. Så nydelig tre,herlig stemning. :))
    Masse flott i annekset også.
    Synd jeg bor så langt unna.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  3. Nydelig :-)
    veldig fin stemning :-)

    God Jul :-)

    SvarSlett