Sider

søndag 26. februar 2012

Påskeegg og smykker

Bare noen få uker igjen til påske, og mange er i full sving med forberedelser.
Jeg er usedvanlig treg i år. I hvert fall til å være meg. Men nå er jeg endelig i gang og i dag vil jeg vise dere disse flotte eggene som svigerinna mi i Danmark har lagd.
Hun bruker blomster for å farge dem, og for meg så høres dette fryktelig pirkete ut. Men en kan ikke være god på alt heller da *smil*
Utrolig flotte er dem i hvert fall. Og ingen er like.

De kan jo brukes til det meste. Som for eksempel i en påskedekorasjon sammen med gåsunger og vårlige blomster. Eller henge opp på et bjørkeris. Eller hva med å dekorere en eggekartong med et påskebilde, litt fjær og disse eggene. Eller bare ha de liggende i en glassbolle eller en gammel boks som jeg har inne på min andre blogg.Det er bare fantasien som setter grenser.
 Som dere kan se så er det mange av dem. Og de er til salgs for kr 5,- pr stk.
Dersom noen er interessert så gi deg til kjenne i en kommentar under her. Frakt og levering blir vi enige om:)

Smykkene som henger her er det flinke Mette som har laget. De er også til salgs. Jeg skal komme med nærbilder seinere for det er jo litt vanskelig å se dem her.
Ikke nøl med å ta kontakt dersom det er noe som er interessant.
Det kommer mer etter hvert som jeg får produsert litt også så følg med:)

1 kommentar:

  1. Så flotte egg. Herlig med påske og VÅR :O) Det bare kribler i blodet og alt en har lyst til å lage... Herlig detalj med vindu oppå bordet ditt. Du har virkelig sansen Elin, flinka ;O)
    Klem Rebecka

    SvarSlett