Sider

lørdag 10. mars 2012

Påskeåpent kl 11-16 søndag 25 mars...

Jepp, nå er jeg i gang igjen.
Men denne gangen er det litt forandring. For nå har jeg fått meg en partner.
Gun er en racer på symaskina. Og der er det som regel tildaer som blir produsert.
Hun kommer til å ha et utvalg til salgs hos "Elins anneks". Etter hvert så vil hun også åpne sin egen blogg.
Dette er virkelig en kreativ dame så det er verdt å ta turen bare for å se dukkene hennes:)
Påskeheksa sitter med gåsa under armen og humrer seg frem til påsken. Pris kommer etter hvert.
Men jeg håper jo også at dere titter innom for å se mine ting.
Her kommer et lite utvalg av noe som kommer til salgs:
Påskeegg kr. 65,-

Lykter kr 40,-

Fyrstikkesker kr. 25,-

Påskeegg kr 65,-

Rustikke egg kr 5,-

Påskeegg kr 65,-

Vi kommer til å holde åpent kl 11-16 søndag den 25
 mars. Men vi er også fleksible, så dersom det er noen som ikke har anledning til å komme denne dagen, så send meg en privat melding på Facebook så finner vi ut av noe *smil*
Siden vår finner du her.
Håper dere har en fin og kreativ kveld.
I morgen blir det mer produksjon:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar