Sider

søndag 25. mars 2012

Vel overstått påskeåpent...

Så sitter jeg her, sliten men fornøyd etter en koselig og innholdsrik dag i annekset sammen med Gun.
Besøket kom litt i rykk og napp, men alt i alt er vi godt fornøyde. Og så har vi jo storkosa oss samtidig (og drukket masse kaffe).
Været kunne ikke vært bedre og latteren satt løst.
Ting som passet både til liten og stor var det også å få kjøpt. Og fjærene virvlet omkring. Skulle nesten tro at Märthas engler hadde vært på besøk 
*thihihi*
Her koste vi oss med kaffekoppen og en bit kake mens vi ventet på kundene. 
Bestillinger tikket også inn til oss begge. Første gang jeg faktisk har fått bestilling noen gang så jeg er faktisk veldig stolt.
Men umulig er det ikke, så dersom det er noen som har sett noe de liker, eller har et ønske, så ta gjerne kontakt med meg. Jeg skal gjøre mitt beste for å etterkomme forespørselen.
Stemningsbilde med påskeegg laget av min kjære danskes tante. Nydelige <3

Da må jeg bare takke dere alle som kom innom Elins anneks. Setter stor pris på både liten og stor.
Og vi gir oss ikke. Sommervarer vil komme inn, og som sagt - er det noen som ønsker noe spesielt, ikke nøl med å ta kontakt.
Ønsker dere fortsatt en 
nydelig søndagskveld!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar