Sider

fredag 27. juli 2012

Nye varer til salgs hos Elins anneks

Nøkkelskap med beskjedtavle.
kr 250,-

 Vintage nøkkelskap
kr 250,-

 Shabbyslitt nøkkelskap
kr 250,-

 Shabbyslitt hvit krydderhylle med tre små skuffer og fire hyller
kr 300,-

 Shabbyslitt hvit spisestol med nytt lintrekk

 Jeg har fire stykker. 
De selges enten for kr 400,- per stk, 
eller som et sett for kr 1200,-

Shabbyslitt lite trau
kr 75,-


 Små shabbyslitte skilt malt med tavlemaling. 
Så kan en skifte tekst som passer til humøret:)
kr 35,- per stk.






Så blåser jeg endelig litt støv fra denne bloggen igjen.
Jeg har brukt sommeren til å pusse opp litt møbler 
( godt en har tak over hodet når man står i garasjen),
 men har fremdeles flere prosjekter stående og vente på meg.
Håper dere ikke har gitt meg opp,
 men har lyst til å følge meg videre. 
Jeg finnes også på Facebook
Gå gjerne innom meg der da jeg kommer til å oppdatere meg oftere der inne og legge ut bilder av prosjekter på gang.
Dersom noen er interessert i å kjøpe noe, 
send meg en mail eller kommenter under her. 
Eller ta kontakt på Facebook.



1 kommentar: