Sider

torsdag 9. august 2012

Ryktet går...

Jeg får en så godfølelse i kroppen, 
samtidig som jeg egentlig blir litt flau og sjenert. 
Men aller mest blir jeg stolt.
Stolt over at det faktisk er noen som liker det jeg holder på med.
Stolt over at det er noen som liker det så godt at de er 
villige til å betale for det jeg lager.
Stolt over at noen vil eie noe produsert av meg!
Drømmen min er å kunne leve av dette på sikt.
Men da må jeg til stadighet tenke nytt.
Og kreativt.
Her om dagen la jeg og dansken hodene våre i bløt 
og fikk faktisk noen gode ideer
Nå må de bare settes til live. 
Vil ikke si så veldig mye mer enda, men bilder kommer etter hvert.
 *smil*
Jeg har fått gjort ferdig et nøkkelskap som jeg fikk bestilling på. Og her kommer overskriften. 
For frøkna som bestilte det så et annet nøkkelskap 
som jeg hadde solgt til en venninne av henne, 
og ville gjerne ha et selv. 
Og det liker jeg:)
Bilde av skapet har du her!
Ellers så har Hildurella vært ute med heklekroken igjen.
Og nå har hun skapt noe som vi kvinnfolk i hvert fall liker 
veldig, veldig godt - nemlig små, søte cupcakes
Disse her legger seg ikke på sidebeina da. 
*smil*
Har du sett noe så nuttelig da?
kr 35 pr stk.
Og til slutt har jeg pusset opp et par gamle 
lysestaker til kubbelys.
kr 35 pr stk.
Det var det jeg hadde nå.
Ellers så planlegger jeg og noen andre damer 
et høstmarked i oktober
Stedet er Maura
Mer informasjon kommer etter hvert.
Fortsatt fin kveld til dere alle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar