Sider

lørdag 19. januar 2013

Nye bilder fra annekset

Noen ganger så blir man bare litt ekstra glad. 
Her i går så fikk jeg en telefon fra Nina med den flotte Facebook siden Made by Nina
Hun hadde sittet på nettet og søkt inspirasjon og hadde funnet Elins anneks.
Hun lurte på om hun ikke kunne få lov til å komme til meg å ta noen bilder. 
Blir jo en gratis reklame for meg da hennes side på FB 
er ganske så kjent også utenfor Norges grenser.
Så selvfølgelig fikk hun lov til det. 
Og her kan dere se noe av resultatet.







Vimpelrekka er det siste jeg har laget.
Det er mange som lager vimpelrekker så det er ikke unikt. Men designet mitt har jeg ikke sett andre steder. Ble faktisk ganske så fornøyd.
Vi er i gang med å planlegge dåp. Da skal denne lille saken få henge som pynt ved kakebordet tenker jeg.
Jeg går hjemme i foreldrepermisjon nå og dagene fyker avgårde. Men nå er det på tide å få børstet litt støv ikke bare inne på denne bloggen, men også på min lille butikk. Så planen er å holde mye mer åpent fra nå. Jeg har en del varer inne så det er bare å komme i gang.
Jeg kommer tilbake med åpningstider.

Håper dere har en fin helg :)


1 kommentar:

  1. Kjempeflott blogg og giveaway. Det er et lodd på meg. Håper på det beste og takker på forhånd. Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com

    Andrea

    SvarSlett