Sider

onsdag 17. april 2013

Jeg har vært på betongkurs

Og dette var gøy :)
Nå venter jeg bare på at finværet kommer sånn 
at jeg kan rigge meg til ute. 
Godt å være gift med en mann som har 
jobbet som murer og flislegger i flere år. 
Regner med at han kommer med noen tips til meg.
Her kan dere se noe av det jeg lagde.





Til helgen skal jeg være med på vintagemarked i Stallgården på Eidsvoll verk. 
Moro at de ringte meg 
*smil*
Jeg lover at her vil dere finne noe for enhver smak. 
Og ikke minst fra meg.
Et lite utvalg kan dere se her.













Etter markedet kommer jeg til å kjøre i gang 
en give away her inne. 
Følg med videre!



4 kommentarer:

  1. Så flott blogg du har fått her - her må jeg følge med! :) elsker alt som oser av nostalgi og gamle minner...så mye av det du viser her var bare superlekkert. Og betong, det er også kult - betongkurs har jeg aldri hørt om, men det ble noen veldig bra resultater ut av det da! :) herlig. ønsker deg en fin uke videre . klem klem

    SvarSlett
  2. Hei Elin. Det er supergøy å støpe ja :) Så mye fint man kan lage. Som sagt før,du lager mye nydelig. Lykke til på markedet. :) klem Merethe

    SvarSlett
  3. Der er du jo - så veldig hyggelig å være naboen din på markedet! Har lagt meg til som følger av bloggen din, og gleder meg til å lese mer! Vi sees i morgen!
    Klemmer, Marianne.

    SvarSlett
  4. Betongkurs hørtes spennende ut.. Mye fint man kan lage, og ikke er det så dyrt heller..bare fantasi som må til.
    Jeg var også på markedet i dag, kjøpte forresten sikringer av deg..;)
    Ha en fin kveld videre.
    Klem.

    SvarSlett