Sider

torsdag 25. april 2013

Vintage marked på Stallgården.

I helgen hadde jeg stand på vintagemarkedet på 
Stallgården i Eidsvoll verk. 
Utrolig hyggelig sted, hyggelige mennesker og generelt en hyggelig atmosfære.
Jeg hadde med meg søsteren min og vi sto klare med kaffekoppen og smilet på plass.
Og det kom maaange mennesker.
Men dessverre så gikk ikke salget så veldig bra. 
Det var rett og slett ikke min målgruppe som var tilstede. 
Litt ble det jo så jeg gikk ikke i noe tap
Men mange hyggelige mennesker traff jeg. 
Jeg hadde stand ved siden av Anki 
som det er mange som kjenner her inne. 
Nå kjenner jo jeg Anki litt fra før så det var 
veldig hyggelig å stå sammen
På min andre side sto Marianne
et nytt men veldig hyggelig bekjentskap for meg. 
Hun er både på facebook og blogg og etter hvert med en egen butikk så her er det bare å følge med. 
Og jeg er ganske så sikker på at vi vil holde kontakt.
Mye har skjedd de siste dagene her også, 
men det kommer jeg tilbake til 
*blunke, blunke*
Her kommer det i hvert fall et lite bildedryss av min stand.








Så håper jeg at dere alle har 
en fin kveld videre:)

3 kommentarer:

  1. Åh, du er da så søt og snill som linker i begge ender og strør om deg med gode ord! Veldig koselig, Elin, håper dette er begynnelsen på et langt og trivelig vennskap! <3 Du er bare god!
    Ønsker deg en finfin kveld - snart skal vi drikke kaffe og skravle!? :-)
    Klemmer, Marianne.

    SvarSlett
  2. Du hadde jo en flott stand da! Hilsen Brocante (sto ved siden av Anki) Håper vi sees på neste marked!

    SvarSlett
  3. Så koselig med Give-away, og slike fine premier :) Syns du er superflink jeg, og håper det går bra med deg.
    Klæm susanne

    SvarSlett