Sider

mandag 6. mai 2013

Lys, fyrstikkesker og ny åpningstid...

Først og fremst vil jeg minne dere på min give away som foregår her. Hyggelig om flere vil være med:)
Jeg driver på og tar bilder av det jeg har til salgs 
for å kunne legge ut her og på Facebook.
Greit å ha en oversikt dersom det er noen 
som ønsker å bestille noe.
Ellers så kan jeg nevne at jeg har endret åpningstiden til 
tirsdager mellom kl 1800 og kl 2000
Fant ut at det tidspunktet jeg hadde var 
litt ugunstig å holde åpent på. 
De fleste kommer jo da hjem fra jobben 
og skal ordne i stand middag.
Nå håper jeg at flere vil ta turen innom meg. 
*smil*
Jeg begynner med det jeg har av lys og fyrstikkesker.
 kr 85,-per stykk

kr 80,- per stykk

 kr 75,- per stykk

kr 70,- per stykk

 kr 65,- per stykk

 kr 55,- per stykk

 kr 45,- per stykk

 kr 35,- per stykk

 kr 40,- per stykk

 kr 40,- per stykk

 kr 25,- per stykk

kr 25,- per stykk

Håper dere nyter sola om dagen :)

1 kommentar:

  1. Å så masse flott altså!
    Håper du selger massevis for dette var søte venninnegaver!
    Ha en flott FLOTT dag snuppa!

    Klem KLEM

    SvarSlett