Sider

tirsdag 21. mai 2013

Nannestad dagene...

God morgen i regnværet alle sammen!
Når en liten herremann ikke trenger min oppmerksomhet 
så driver jeg og produserer til
 å ha stand på Nannestad dagene.
Jeg har en tanke over hvordan jeg vil gjøre dette. 
Foreløpig så har jeg litt som må gjøres kan man si.
 * smil *
Her kan dere se en smakebit av hva som vil komme til salgs.

Dersom noe av det jeg legger ut her virker interessant
 og du har lyst til å bestille noe, så send meg enten
 en mail eller beskjed via Facebook
Jeg kan også svare på spørsmål som dere legger inn 
som en kommentar under det aktuelle innlegget.
Vil også igjen minne på give awayen min her inne. 
Jeg har en liten drøm om at følgertallet mitt vil stige til i hvert fall 50 og "likes" på Facebook til 200 før trekningen som er på bursdagen min den 7 juni.
Dersom det er noen som vil hjelpe meg med dette 
så blir jeg veldig glad :)
Da håper jeg dere alle får en flott dag!

1 kommentar:

  1. Kjære deg - nå er det lenge siden sist, jeg har ikke hatt overskudd til å besøke blogger, men nå er jeg innom for å si hei og hilse på. Håper du har det bra med alt du holder på med :) ønsker deg en flott helg der du er. klem klem

    SvarSlett