Sider

fredag 31. mai 2013

Tema bad

Nå er det bare en liten uke igjen før det braker løs 
med nannestad dagene. 
Alle ledige stunder går med til å produsere 
- til min kjære danskes store fortvilelse noen ganger ;)
Denne gangen bestemte jeg meg ganske tidlig 
for at jeg ville ha et tema. 
Det har jeg ikke hatt før og det blir interessant 
å se om det vil slå an. 
Jeg vil i tillegg ha med meg andre ting men 
fokuserer mest på temaet mitt.
Og mitt tema for denne helgen er bad.
Jeg har stått ved grytene, sittet ved symaskina og 
stappet lavendel blant annet.
Her kan dere se noe av det ferdige resultatet.

 Dorullholder, lavendelpose og pose til toalettsaker.
Disse har jeg flere av i ulike design.

 Lavendel fot/badesalt

Lavendelsåpe i ulike former

Flere lavendel dufteposer

Mer varer er på tampen.
Dette blir spennende folkens og jeg håper flest mulig 
tar turen til Nannestad neste helg.
Kl 1100 åpner vi på lørdag og kl 1200 på søndag.
Velkommen skal du være!

Minner også om give awayen min som blir trukket neste fredag. Jeg hadde en drøm om at følgertallet mitt skulle komme opp i 50. Liker du det jeg holder på med så følg meg da vel.
Give awayen finner du her.

Håper dere får en flott helg!

1 kommentar:

  1. Så flott blogg du har fått deg her!!! Masse herlig du har laget til Nannestad dagene - dette "renner" nok unna... :)

    Ha en super uke!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett