Sider

søndag 5. mai 2013

Vi har vært i avisene :)

Bedre sent enn aldri er det noe som heter. 
Og det må jeg nesten legge meg bak nå.
Blir så frustrert over denne dataen 
som krangler med meg hele tiden. 
Det verste er jo at jeg har en splitter ny data som bare 
må bygges opp til hva jeg skal ha på den. 
Så det er søren meg ikke så syndt på meg heller.
Det er mandag - 
nye planer, nye utfordringer og nye muligheter. 
Det er også nye muligheter til å melde seg på 
Kom igjen da folkens!
Det er ingen hemmelighet at jeg skal få lov 
til å være med på Nannestad dagene i år. 
Gleder meg stort til å stå med min egen stand 
sammen med andre kreative mennesker herfra.
I den forbindelse så var Romerikets blad og
 Eidsvoll/Ullensaker blad her oppe for å lage
 en artikkel om Nannestad festivalen. 
Og da var jeg der.
Se her da folkens. Dette er kult!
Nå må jeg ned til en liten tass som har bestemt seg for å våkne ekstremt tidlig.
Håper dere får en flott uke!

2 kommentarer:

  1. Så gøy at du får være med på Nannestad-dagene! Grunn nok til å ta turen for min del! Håper vi sees innen den tid! Fin mandag til deg!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  2. Gleder meg såååå til Nannestad Festivalen, dette blir gøy :)

    SvarSlett