Sider

tirsdag 11. juni 2013

Halv pris på stoler...

Jeg har vært så heldig å fått tak i noen og tyve stoler 
som trenger en kjærlig hånd eller to. 
Regner med at søsteren min er glad for å endelig bli kvitt dem. 
*smil*
Disse skal jeg i gang med så fort tiden strekker til. 
I den forbindelse har jeg bestemt meg for å selge ut 
de to jeg har stående til halv pris.

Ny pris da blir kr 200,- per stol. 
Og folkens - dette er billig!
Den ene stolen er hvit, den andre stolen er malt i fargen isvann.
Her er det førstemann til mølla folkens så vær raske :)

1 kommentar:

  1. Fine stoler - de hadde jeg kjøpt med et smell til den prisen der :) Herlig :)
    Håper du har det bra, og at det går så det suser med butikken din :) Jeg er innom i ny og ne her, og nå ville jeg bare innom og ønske deg god sommer. Jeg tar ferie - og bloggferie om noen dager, så GOD sommer ønskes deg. Mange klemmer din vei <3

    SvarSlett