Sider

torsdag 20. juni 2013

Midtsommermarked hos Grønne hjerter på Eidsvoll

Nå er jeg ute sånn helt i siste liten her. 
Sånn er det når den eneste tiden jeg har til å blogge er på morgenen når en liten tass sover.
 Og nå i det siste har han valgt å våkne litt ekstra tidlig.
Beklager til dere som er så trofaste og kommer innom og hilser på. 
Fra 5 august kommer jeg til å ha mer tid til å hilse på.
Men nå ville jeg bare minne dere på markedet til lørdag. 
Det er hos Grønne hjerter på Eidsvoll det skjer.
Mellom klokka 10.00 og 15.00 vil jeg, Krukka og Huset i midten stå der og selge våre egenpoduserte ting.
Og folkens - dette er verdt å få med seg :)

Her er et par nye ting som kommer til salgs.



Velkommen skal dere være!

1 kommentar:

  1. Å så koselige ting!
    Masse lykke til med salget❤
    Kos deg med skjønne gutten din!

    Smil og klem
    Camilla ❤

    SvarSlett