Sider

mandag 24. juni 2013

Midtsommermarked hos Grønne hjerter på Eidsvoll - del II

Da er midtsommermarkedet overstått og jeg sitter igjen med gode minner om en flott gjeng. 
*smil*
Været var ganske så ufyselig, 
så kulda gikk gjennom marg og ben på meg. 
Skjønner i grunn godt at oppmøtet var litt labert med det været.
Men vi koste oss for det, drakk masse kaffe 
og spise altfor mye godt (vafler, is, moreller). 
Og litt salg ble det jo selvfølgelig.
Tusen takk til dere som trosset været og stakk innom en tur.
Litt bilder ble det også her.




Her har vi Krukka og Huset i midten.

Nå blir det en litt stille periode for meg siden
 jeg ikke skal ha ny utstilling eller marked før i august.
Men jeg har et par bestillinger som jeg skal i gang med, 
og jeg må også få malt et par ting som skal inn hos oss. 
I tillegg så blir det å markedsføre sommermarkedet mest mulig, 
så jeg blir ikke arbeidsledig med det første. 
*smil*
Så håper jeg at min lille energibunt kommer inn i den
 *sove lenge på morgenen* perioden igjen 
sånn at jeg får oppdatert meg litt mer her inne.
Håper det står bra til med dere alle og 
at dere nyter de soldagene vi har. 
I dag har været her i Nannestad vært veldig skiftende 
så vi har holdt oss inne og kost oss masse.
Ha fortsatt en flott uke folkens!


1 kommentar:

  1. Så herlig ;) Æsjh, været er ikke bra, nå må det jo snart bli bra ;)
    KOS deg lille venn og så ses vi nok ;)
    Varme klemmer Anki

    SvarSlett