Sider

mandag 10. juni 2013

Nannestad dagene er over...

Og for en hyggelig helg det ble :)
Salget ble kanskje ikke akkurat det beste, men jeg hadde mange flotte mennesker rundt meg og vi koste oss. 
Været på lørdagen viste seg på det beste.
 På søndagen ble det dessverre regn i løpet av ettermiddagen,
 noe som gjorde at det meste sluttet litt tidligere enn planlagt.
Jeg ble godt fornøyd med standen min, og ikke minst det flotte teltet som min kjære danske ga meg i bursdagspresang.
 Som han sa så regnet han med at det ble noen markeder 
utover og da trengte jeg et ordentlig telt. 
Du er den beste min kjære <3
Og han har helt rett. 
Jeg satt akkurat nå og fant ut at det er bare 
juli hvor jeg ikke har noe marked. 
Men jeg har utstilling på Skedsmo bibliotek 
som ligger på Strømmen :)
 Setter opp i løpet av denne uka og det gleder jeg meg til. 
Jeg har aldri stilt ut før så jeg har faktisk litt
 sommerfugler i magen.
 *smil*
På siden her så har jeg satt opp en oversikt over utstillinger og markeder dersom det er av interesse.
Her kommer et lite bildedryss av standen min i hvert fall.








Og her sitter søte Linda foran sin stand. 
Hun selger mye gjenbruk i tillegg til sine 
flotte egenproduserte ting. 
Linda blir å se på sommermarkedet i hagen vår den 3 og 4 august. Mer informasjon om dette kommer senere :)

Så var vi så heldige å få norgestrollene på besøk. 

Og hvem blir ikke sjarmert av disse sjarmtrollene da? 
Det ble i hvert fall jeg :)

Da håper jeg at dere får en flott ny uke!


1 kommentar:

  1. Jeg er kjempeimponert over alt det flotte du hadde laget istand til markedet og standen din så skikkelig lekker ut! Må ha vært gøy!!

    Fin uke til deg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett