Sider

mandag 3. juni 2013

Til hagen...

Her for et par uker siden bestemte jeg meg for
 å endelig få plantet litt spiselig.
Det har jeg hatt lyst til lenge, men på grunn av at 
vi har vært i venteland i nesten 6 år 
så har vi aldri kommet så langt som å gjøre noe ut av det. 
Vi har hatt litt småtteri, men drømmen min 
er å få et kombinert vekthus og lysthus. 
Og det må jo selvfølgelig være lagd av gamle vinduer. 
Tenk å sitte der inne med en god kopp kaffe og bare nyte.
 *smil*
Enn så lenge er det med drømmen. 
Men jeg har i hvert fall fått meg en liten kjøkkenhage så får jeg se om drømmen om veksthus/drivhus noen gang blir en realitet.
I tillegg så har jeg fått opp et par blomsterkasser 
på verandaen og her har jeg satt urter. 
Så deilig å bare stikke ut der for å klippe av litt til middagen.
Så er jo ikke jeg meg uten at jeg måtte ha meg noen hagekort da ;) Og de lager man jo selvfølgelig selv.
Her kan dere se resultatet.


Ser dette interessant ut for deg? 
Jeg kan ta i mot en bestilling.
Inkludert med gaffel så blir det kr 20,- pr kort.

Håper dere har en fin uke!

PS: Bare få dager til jeg trekker en vinner på give awayen
Klarer jeg å nå målet til 50 følgere her inne?
Give awayen finner du her.

2 kommentarer:

  1. Herlig med noe spiselig rett utenfor døra! Jeg ventet lenge på mitt drivhus - nå er det både til glede og nytte!
    Ønsker deg en riktig, fin dag!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  2. Jeg er også i planlegginga av ett kombinert drivhus og uterom av gamle vinduer. Har alt klart, men er så mange prosjekter som må prioriteres i sommer...

    Kjempefine hagekort :)

    Legger meg til som følger hos deg, og legger også bloggen din i blogglista mi - spennende å følge med deg framover.

    Ha en fin dag.
    :) Inger

    SvarSlett