Sider

søndag 30. juni 2013

Utstilling på Skedsmo bibliotek

Noen går tydeligvis fremdeles rundt i mammatåke
For det må være den som har gjort at jeg har glemt å skrive et lite innlegg om utstillingen min.
For en liten stund tilbake satt jeg i bilen og pratet med en venninne 
(mens småtassene våre satt bak og sov) og jeg kom med et lite hjertesukk
Det er jo så vanskelig å markedsføre seg selv. 
Spesielt via blogg faktisk for her skal man være helst flere ganger om dagen å skrive innlegg, samtidig som man skal kommentere hos andre og være oppdatert hele veien. 
Når man er småbarnsmamma så klarer man rett og slett ikke kombinere dette. 
Så fort jeg prøver å liste meg bort til datamaskinen så er det en som værer det 
og dermed sitter som en klegg i låret. 
Godt jeg er en morgenfugl og står opp klokka fem samtidig som min kjære danske drar på jobb sånn at jeg kan få en liten stund før lillemann våkner rundt halv syvtiden.
I hvert fall.
Da jeg kom hjem denne dagen gikk det cirka fem minutter så ringte telefonen min. 
"Du, du ville jeg skulle reklamere litt for deg vel?"
"Ja, for all del. Det er jo bare kjempefint."
"Det er bra. Du skal stille ut i Skedsmo bibliotek fra 1 juli og ut august, og så i november og desember. Her har du telefonnummeret. Ring til dem. Hade!"
Og der sto jeg med telefonen i hånda og ganske så stum. 
Og veldig, veldig glad. 
*smil* 
Lillegutt skjønte ikke så mye av hvorfor mamma hoppet og danset rundt på gulvet men det så tydeligvis veldig morsomt ut for han gapskratta.
Jeg ringte og fikk beskjed om at jeg godt kunne komme og sette opp med en gang
Jeg ville vente til Nannestad dagene var over og det var greit. 
13 juni, i øspøsende regnvær, dro jeg ned og fikk satt opp. 
Siri Ann på biblioteket synes tydeligvis mine ting var veldig flotte, for plutselig skulle jeg ha tre forskjellige utstillinger der og det ut hele året.
Er jeg glad eller hva?
Så har du lyst til å se noe av det jeg pusler med så ta deg turen til Skedsmo bibliotek i Strømmen.
Så får du også en smakebit her.




Lekkert bilde av meg med klissvått hår.

Og tusen hjertelig takk til Therese som ordnet dette for meg.
 Du er gull verdt <3

Ha en flott uke alle sammen!

1 kommentar:

  1. Kjempegøy, Elin!
    Dette fortjener du virkelig!
    Sender deg en god mandagsklem fra Verket!
    Marianne.

    SvarSlett