Sider

fredag 7. juni 2013

Vinner av give away og bursdagsfeiring...

Veldig moro å se at så mange ble med på give awayen min, 
både her inne og på Facebook.
Trekningen ble gjort på den gode gamle måten, 
nemlig papirlapper. 
Søsteren min sto for trekningen.
Og det var moro å se at den som gikk av med vinnerloddet var også den som skrev et veldig morsom dikt - nemlig
 Merethe Johansen.

Og her er hennes kommentar:

Jeg syns gavene din er så utruli flott, 
og ville passa perfekt i mitt kule slott!
Jeg digger å pynte huset med bling, 
og denne ville blitt min dyrebare ting:)

Digger og deler siden med glede,
slik at alle mine venner kan se det:)))
Skulle ønske jeg fikk denne store ære,
slik at jeg kan juble med hendene i været:)

4 hærlige lodd flyr min vei:))


Gratulerer så mye Merethe :)
Jeg vet ikke hvor i landet du bor, om du kommer hit eller om jeg skal sende til deg. Gi meg gjerne beskjed på mail :)

Jeg hadde også en trøstepremie som er et stort lys med tilhørende fyrstikkeske.
Den heldige som gikk av med den seieren var 
Lotte Yvonne Reitehaug.

Gratulerer så mye Lotte :) Kommer du og henter eller skal jeg sende til deg?
Gi meg beskjed :)

Ellers så har som sagt jeg bursdag i dag. 
Yey!!! 
Almanakken og Harry Hole fikk jeg av min lille skjønning <3
Dagen har gått med til å gjøre klar siste rest av produksjonen og få satt opp teltet i Nannestad. 
Teltet fikk jeg i bursdagsgave av min kjære danske.
Seinere blir det spekemat og rømmegrøt med min kjære. 
En stille og rolig bursdag med andre ord.
Håper dere alle har en flott dag og at helgen blir fin!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer til den superheldige vinneren og gratulerer med dagen til deg :)

    Ha en flott dag videre og en riktig god helg!

    Klem Hildegunn

    SvarSlett
  2. Happy birthday to You ......i går da....


    ❤❤❤ klem
    Camilla.

    SvarSlett