Sider

tirsdag 2. juli 2013

Litt forandring fryder også :)

Da jeg hadde med meg varene mine tilbake etter markedet på Grønne hjerter i Edsvoll fant jeg ut at noen småforandringer var på plass.
 Ikke minst også for at noe var solgt. 
*smil*

Ikke store forandringene men noen ganger 
er det ikke så mye som skal til.

Jeg fikk tatt en liten oppshining i går før jeg åpnet 
dørene til annekset mitt.

 Godt å få bort litt støv fra krokene :)

Ellers så var det en rolig dag i annekset, 
men jeg koser meg for det. 
Strikketøy og kaffekopp er alltid en slager.


Lite stemningsbildet fra i går må også med. 

Elsker busken vår med Hurdalsroser. 
Også den eneste omtrent som overlever buskaset til naboen som sniker seg inn under gjerdet. 
Neste år skal jeg ha flere!
Ellers så står jeg her på kjøkkenet og fikk akkurat en knallidè. 
Må skrives ned og videreføres til min kjære danske. 
Er jo han som er handyman her. 
*knis*
Her skal det handles inn og bli gjort litt husarbeid i dag. 
Venter storinnrykk fra Sverige til helgen og vi gleder oss masse!
Håper dere har en fin tirsdag!

1 kommentar:

  1. Så fint du har det i annekset.
    Skal jammen prøve å stikke innom deg en gang.
    Er i Nannestad med ujamne mellomrom.

    Og jeg skal ha stort låvesalg 13.-14.juli - er jo ikke så langt opp hit heller.
    https://www.facebook.com/events/481089235306625/?fref=ts

    :) Inger

    SvarSlett