Sider

torsdag 22. august 2013

Før og etter - stor hylle...

Det er når man ser det ferdige resultatet at det 
virkelig er moro å male.
Denne hylla her var virkelig ikke pen. 
Selv om naboen kom og var helt overbegeistret 
for rosemalingen på den. 
Da måtte jeg vise henne kladdingen som 
var blitt gjort på den også. 
Aner virkelig ikke hva den tidligere eieren 
av denne hylla har prøvd seg på. 
Mulig det var å beise den mørk brun, 
men er så sannelig ikke sikker.
Nå har i hvert fall jeg skrubbet og vasket og så gjort mitt med den. Den er blitt malt i kaffe latte og 
jeg har ikke shabbet den veldig mye.
. Noe i meg som holdt meg litt tilbake og det er jeg glad for nå. 
Og jeg må si meg godt fornøyd med resultatet.
Hva synes dere da?
Før:
 
Etter:

Mulig jeg har en kjøper på denne allerede. 
Dersom hun ombestemmer seg så får den
 bli med meg til Letohallen.
 Mer informasjon kommer om det seinere.
Ha en flott torsdag folkens! 

3 kommentarer:

  1. Den ble kjempe fin Elin! For en makeOver :-) Ja man kan jo lure på hva forrige eier har drevet med ;-) pent var det hvertfall ikke!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Så flott det ble, utrolig hvor mye ett strøk med maling gjør.
    Marit.

    SvarSlett
  3. fin hylle da :) maling er genialt det

    SvarSlett