Sider

onsdag 28. august 2013

Letohallen og give away..

I dag vil jeg dele denne med dere.


Her skal jeg ha stand sammen med flotte Nina og hennes skatter. Hennes facebookside finner du her.
Dette blir spennende. 
Litt ekstra spennende for meg faktisk for jeg har jo ikke basert meg på antikviteter og gjenbruk. 
Eller jo, jeg har jo forsåvidt det men jeg har jo pusset det opp. 
Ble litt stressa da jeg skjønte at det faktisk var en brukt og antikkmesse, men gjør nå det beste ut av det og satser på at folk synes jeg er et friskt pust blant alle de andre. 
*smil*
Ellers så vil jeg minne dere på min give away
Den blir ikke trekt før jeg når 100 følgere her inne 
så det er bare å slenge seg på.
Nå skal jeg se om jeg får med meg noe på tvèn. 
Stakkaren blir sørgelig nedprioritert om dagen. 
Hehehe.
Ha en flott kveld videre folkens!
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar