Sider

fredag 16. august 2013

Litt kort igjen....

Når man skal i trippel bursdag og man har vært så kjedelig å kjøpe gavekort til dem alle...
Hva gjør man da?
Jo, man sørger i hvert fall for å ha noen fine bursdagskort å legge gavekortene i.
I og med at vi feiret min bror og kone samtidig så lagde jeg ett til de sammen. 
Og det er veldig greit å kjenne noen så godt 
at man vet akkurat hva som vil slå an
Og det gjorde det. 
*knis*

Vi feiret også hennes pappa og han fikk også et personlig kort, men det legger jeg ikke ut her 
i og med at det var med et bilde av han.
Kortene var uansett ganske like, utenom hovedbildet som sagt.
Liker du det du ser?
Jeg tar bestillingpersonlige kort så det er bare å gi meg et pip.
Nå er det taco med min lille familie og to nydelige nieser som står på lista her.
Håper dere alle får en flott helg!

Og dere - ikke glem give awayen min da.
Den er her!

1 kommentar:

  1. Kjempeflott kort du har laget! :) Skjønner godt at det falt i smak.

    Ha en fin kveld!
    Klem fra Lite hi

    SvarSlett