Sider

onsdag 14. august 2013

Litt nytt - for både liten og stor...

God morgen alle sammen!
Her har jeg startet dagen med litt multitasking. 
Trille lillegull til barnehagen som tar meg 
en liten time frem og tilbake. 
Så blir han godt plassert hos "tantene" 
og jeg har allerede fått morgentrimmen min. 
Nå sitter jeg og spiser frokost samtidig som jeg skriver her. 
Bruke tiden effektivt er ikke dumt ;)
Som sagt - lillegullet mitt har nå begynt i barnehagen 
og er godt fornøyd med det, 
selv om han blir like forundret hver gang jeg går. 
Men når han får lov til å stå i vinduet sammen med en av "tantene" og vinke til mamma er han strålende fornøyd igjen. 
Og hu mor snur seg bort med en stor klump i halsen
 og en tåre i øyekroken. 
Tenk så fort tiden har gått <3
Men nå går jeg hjemme, inntil videre, 
og nå starter jeg opp for fullt med produksjon av bestillinger 
samt andre nye ting som jeg har i tankene. 
Og ikke minst så skal jeg være mer aktiv her inne. 
Håper dere ikke har gitt meg opp folkens!
Litt nytt har jeg da. 
Og da må det jo vises frem. 
Ta en titt da vel :)
Gammel bok - Sølvhingsten - selges for kr 30,-
Blomsterurne - kr 90,-
Lite speil  - kr 80,-
Vindu m/ hønsenetting - kr 300,-
Oljelampe - kr 300,-

Grå og slitt hylle - kr 300,-
"Mitt første kyss" - kr 50,-
"Teskjekjerringa" - kr 180,- per stk. 
Disse er laget av En god tråd

Hvit og slitt tallerkenhylle 
kr 400,-

Figurputer m/ lomme foran til diverse småting. 
Sydd av flinke Mette :)
 Kr 300,- per stk.

Og dere - ikke glem at jeg har en give away på gang igjen da. Den finner du her.

Håper dere alle får en flott torsdag!

1 kommentar: