Sider

fredag 23. august 2013

Min effektive mann...

Min kjære danske han er effektiv. 
Noen ganger nesten litt for effektiv. 
Og ikke minst ryddig.
Forrige lørdag tok jeg med meg lillegull og min to nieser til Oslo. Mens vi koste oss i det fine været og drakk juice og iskaffe 
så fikk min kjære brent av noen kalorier her hjemme. 
Han startet nemlig med å rydde bak hekken.
Er det ikke rart med det man ikke ser. 
Jeg har i grunn aldri tenkt over at det var så rotete bak der. *smil*
Men da vi kom hjem var det ikke tvil om at han hadde vært i gang, for et digert lass med hva han kalte søppel lå klart til å bli kastet. Men da hadde han ikke regnet med lillemor her. 
Som sagt - andres skrot blir mine skatter, 
selv om det er gubben sitt skrot. 
Hehehe.
Og det går da virkelig ikke an å kaste dette her?

Planene er klare. 
Nå må det bare vaskes.
Håper dere alle får en flott helg!

2 kommentarer:

  1. Herlig med driftige mannfolk - der har vi vært heldige både du og jeg. :-) Blir spennende å se hva du har for planer med dette.... :-)
    Fortsatt god helg!
    Klemmer, Marianne.

    SvarSlett
  2. Skjønner hva du mener,,,helt klart ikke skrot,,;)

    SvarSlett