Sider

mandag 19. august 2013

Ny lykt og litt bilder fra annekset...

Mandag og nye muligheter.
Etter at lillegull ble levert i barnehagen så har jeg stått tre timer ute i teltet mitt og vasket, skrubbet, grunnet og malt. 
Har hatt en ganske så effektiv morgen og jeg gleder meg 
til å se ferdige resultater. 
*smil*
Og ja, du leste riktig. 
Jeg er blitt forvist ut til et telt, for 
min kjære danske ville ha tilbake garasjen sin. 
Javel da, går veldig greit nå som det er så fint vær ;)
Ellers så fikk jeg fullstendig abstinenser og måtte bare inn på hobbyrommet og skape noe i helgen. 
Ikke så mye voksentid sammen når jeg ender der inne, 
men det går vel for denne gang. 
Jeg endte i hvert fall opp med å lage en superromantisk lykt. 

Synes selv at den ble veldig fin, så denne skal få lov til å være med meg til Letohallen helgen den 7 og 8 september. 
Skal ikke se bort i fra at det dukker opp noen flere også.
Ellers så har jeg prøvd å fange litt stemning
 i annekset sist tirsdag. 

Kjenner at jeg er klar for litt forandring der inne. 
Ikke sånn nå river vi vegger og tak,
 men litt ominnredning hadde gjort seg tror jeg.

Vi får se hva tiden viser og ikke minst strekker til.

Håper dere alle får en flott mandag med solskinn!

Og dere - minner igjen om give awayen.
Den har du her!

3 kommentarer:

  1. Nydelig lykt.
    Håper jeg rekker innom Letohallen søndag morgen. Vurderer å endre flybillett for å få mer tid :)

    Fått med deg Give awayen hos meg?

    Klem fra Inger

    SvarSlett
  2. Å så dåneskjønn lykt altså!!!!
    Ser så spennende ut i ditt ankes :)))
    Ha en flott uke søde!

    Knus på dig...... :)

    SvarSlett
  3. Nydelig lykt! :-)
    Blir spennende å se hva du sysler med i teltet ditt!? :-)
    Tusen takk for hyggelig besøk på søndag - dere damene er bare best! <3
    Ønsker deg en flott tirsdag!
    Klemmer, Marianne.

    SvarSlett