Sider

fredag 9. august 2013

Sommermarked, nok et marked og give away...

Dette frister så absolutt til gjentakelse.
Selv om inntekten ikke var superbra og været på lørdag var ufyselig, så kom det en jevn strøm med trofaste kunder. 

Utenfor annekset

Vi hadde rett og slett en super helg!
Nå satser vi på å gjøre dette til en tradisjon
og kanskje til og med utvide litt.

Marianne sine flotte ting

Fortsettelse følger. 
*smil*
Vår lille energibunt har begynt i barnehagen nå.
 Og det går jo over all forventning. 

Noen av Linda sine flotte ting.

Mandag og tirsdag er det allerede planleggingsdag, 
men fra onsdag så er dansken på jobb, lillegull i barnehagen og jeg får endelig satt giret i med både produksjon og oppdateringer. Nå begynner alvoret. 
Hehehe...

Gun er en racer med symaskina og tryller frem de vidunderligste ting.

Ellers så skal jeg på nok et marked
Helgen den 7 og 8 september kan dere møte meg 
og Made by Nina i Letohallen.
 Dette blir et litt annerledes marked da 
det går mest på brukt og antikk


Og det er jo ikke det jeg har mest av. 
Men dette kommer uansett til å bli bra. 
Gleder meg! 
Nina er en fantastisk dame med de mest vidunderlige ting.
 Hennes Facebookside finner dere her.
Så har jeg satt i gang en ny give away
Denne gangen gjør jeg det enklere. 
Når jeg når 400 liker på Facebook og 100 følgere her inne så kommer jeg til å trekke en vinner ut av disse. 
Premien er foreløpig hemmelig, men jeg lover at det blir bra.
Da gjenstår det for meg å ønske dere lykke til!


Håper dere får en flott helg :)

3 kommentarer:

  1. Takk for en flott helg med lave skuldre og trivelig samvær! Frister til gjentagelse - det er helt sikkert!
    God helg til deg og dine!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  2. Dette markedet såg da riktig hyggelig ut.
    Trur du har glemt å legge link til fb-sida di, men jeg fant den :)

    Ha en fin dag og god helg.

    Klem fra Inger

    SvarSlett
  3. Å så koselig å høre fra deg søde!
    Så spennende tider fremover nå da,med gullgutten som skal i barnehage......ha kommer til å like det!
    Så kjekt at du koser deg i annekset!

    Ha en herlig søndag sammen med dine kjære gutter!

    Vi blogges søde snupp!

    Knus på dig

    SvarSlett