Sider

onsdag 11. september 2013

Markedet på Letohallen i bilder..

Det er ikke til å komme bort i fra en ting.
Og det er at min makker på markedet i Letohallen, Made by Nina, er utrolig flink til å både sette opp en stand og ta bilder av den.

Jeg var og satt på plass mine produkter i sånn cirka to timer.
 Da ga jeg Nina frie tøyler og dro hjem 
for å pleie forkjølelsen min.
Etter hvert utover kvelden så tikket det inn noen aldeles lekre bilder på arrangementsiden vår på Facebook.

Da hadde hun stått der i de små timer (sånn syv cirka )
 og til slutt blitt fornøyd.

Og strevet ( som hun elsker) lønnet seg det, for vi ble nærmest headhuntet av Schjøll messearrangører for å være med de videre på messe i Tønsberg.

Vi ble veldig smigret siden de gikk rundt og plukket ut utifra 
hvor fin standen var, produktene og ikke minst 
de sjarmerende damene som sto der ;) 
*smil*

Men vi endte med å takke pent nei. 
I og med at dette skulle være i Tønsberg 
så ble det for langt for oss. 
Og jeg har ikke lyst enda til å ære en helg borte 
fra min lille sønn og mann. 

Og det tror jeg ikke dansken min hadde likt noe særlig heller.
Men det var veldig moro å bli spurt
.
Så alt i alt, selv om salget ikke var over the top 
så hadde jeg en flott helg. 

Så satser jeg friskt videre til helgen da det er marked hos Marianne`s lille rom.
Håper dere har en flott uke folkens!

PS: Ikke glem at jeg har en give away på gang da folkens. Følg meg eller lik meg på FB så er du med om å vinne en premie fra mitt sortiment. Og du - dersom du liker og følger så har du dobbel sjanse ;)

3 kommentarer:

  1. oii for en flott stand, merkelig dere ikke solgte mer når produktene blir fremstilt så flott :)
    Viktig med prioriteringer, og familien bør komme først alltid :)
    Ønsker deg en fin uke og helg.

    SvarSlett
  2. Nydelig stand - ingen tvil om at Nina kan bådes styling og fotografering!
    Gleder meg til helgen, vi håper på sol og vakkert vær!
    Ha en fin dag!
    Klemmer, Marianne.

    SvarSlett
  3. Oj oj for en aldeles nydelig stand!!!!
    Dette var snop for øyet!
    Tusen takk for så koselig hilsen!
    Må du ha riktig god bedring og hils dansken din og si at han må stelle pent med deg og at hagearbeid hjelper mot forkjølelse:))))))

    Kllemmmmm

    SvarSlett