Sider

mandag 2. september 2013

Ny utstilling i Skedsmo bibliotek :)

I dag dro jeg ned og byttet ut utstillingen min på 
Skedsmo bibliotek.
Jeg var ganske klar på at den skulle være høstlig. 
Men jeg visste ikke hva jeg skulle ha som tema 
eller hva jeg skulle ta med. 
Jeg har holdt på med en bestilling som har opptatt mye av tankene mine, derfor har ikke hodet mitt vært helt med. 
(nå skal det også sies at jeg fikk meg en tur med ambulansen natt til lørdag og fikk streng beskjed av legen om å roe meg litt ned)
Men nå har bestillingen blitt ferdig og kjøper har fått stolene sine. Dette vil komme i et eget innlegg snart. 
De er i hvert fall kjempefornøyde og det er jeg glad for å høre. *smil*
I hvert fall - tema denne gangen ble lys og gang. 
Jeg og min kjære har laget i stand en lampe.
 Det er samme type lampe som jeg har inne i annekset, og disse har jeg fått veldig mye skryt for.  
Dette er ikke noe jeg laget mange av i slengen, 
derfor tar jeg det på bestilling. 
Bare si i fra dersom du er interessert.
I dag morges da jeg hadde pakket for å dra så følte jeg at jeg ikke var helt fornøyd. 
Noe manglet.
Og godt var det at jeg fremdeles hadde litt tid på meg for plutselig fikk jeg det for meg at jeg skulle lage et skilt. 
Og om jeg får si det selv så ble jeg veldig fornøyd.
Eller hva sier du?



Her kommer i hvert fall et lite bildedryss av min nye utstilling.




Og tusen hjertelig takk til Therese som var ute og plukket lønneblader til meg på søndag. 
*smask* 
Utstillingen hadde ikke blitt det samme uten dem.
Minner også fortsatt om give away som du finner her.
Ha en fortsatt fin uke folkens!

1 kommentar:

  1. Kjempefin utstilling!
    Nå må du ta det med ro, kjære deg, vi vil ha deg lenge! :-)
    Kjenner litt til hvordan det er å være så sliten at man ikke helt vet om man henger sammen....
    Vi sees plutselig, ta vare på deg selv!
    Klemmer, Marianne.

    SvarSlett