Sider

mandag 23. september 2013

Sifonflasker

Høsten har så absolutt bitt seg fast nå. 
Det kryper sakte men sikkert mot null grader på morgenkvisten og tykkere tøy er blitt hentet frem. 
Kortet har også fått kjørt seg litt nå om dagen siden en liten barnehagegutt må ha to sett av det meste nå. 
Men sånn er det med barn :)
Jeg bruker litt mer tid inne på FB enn jeg burde.
 I min jakt etter ting og tang som kan brukes til annekset, så finner jeg også ting til meg selv som jeg bare må ha. 
Er ikke det et av privilegiene vi kvinnfolk har da? 
Hehehe.
Et av mine må ha kjøpt var disse to sifonflaskene. 
Jeg har hatt lyst på det lenge, men for å være helt ærlig så har jeg syntes det har vært ganske dyrt. 
Disse to fikk jeg for kr 300. 
Fine ikke sant

 Lys må tennes nå som mørketiden kommer over oss. 
Og du - se de kule knottene som jeg har fått av Nina da. 
Lekre! 
Og de skal nok bli brukt til noe etter hvert. 
Ikke bare ligge her å se dekorative ut ;)


Nei, nå må jeg se å få gjort noe her. 
Har fremdeles noen bestillinger som ligger og venter på meg.
Ha en flott ukestart folkens!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar