Sider

onsdag 25. september 2013

Stoler, stoler, flere stoler og påminnelse på give away...

For en stund tilbake ble jeg den heldige eier av ikke mindre enn 22 stoler.
Fire stykker av dem er av en ganske annen klasse 
enn de atten andre.
 Dette er originale stoler fra 60-tallet eller tidlig 70-tallet. 
Disse har jeg rett og slett ikke hjerte til å gjøre noe med. 
I den store interiørverden så har vi jo mange forskjellige stiler og jeg er ganske sikker på at det er noen retro damer der ute 
som vil bli glad for disse stolene.
Disse selger jeg ut til kr 200,- per stykk.

Åtte av de andre stolene har jeg pusset opp og de har fått nye eiere.
Og her kan du se seks av dem hjemme hos Kristin.


Om jeg får si det selv så synes jeg de ble flotte hjemme hos dem. 
Og selv er de strålende fornøyde, noe som er veldig hyggelig å høre.
Jeg har fremdeles ti stoler igjen, og disse er det bare å legge en bestilling inn på. 
Jeg tar kr 500,- per stol. 
(sorry for dårlig bilde)
Dersom du har noen spesielle ønsker til stoff og maling så kommer dette i tillegg.
Kom igjen folkens - dette er et godt tilbud.
 *smil*
Ellers så vil jeg igjen minne dere på at jeg har en give away på gang. 
Når jeg når 400 "likes" på Facebooksiden min og 100 følgere her, 
så vil jeg trekke ut en vinner som får en flott premie fra mine produkter. 
Og følger du meg her og liker meg på FB så får du en dobbel sjanse ;)
Håper dere har en flott kveld folkens!

3 kommentarer:

  1. Å hei solstråle!
    Tusen takk for så koselig hilsen.....ble glad!
    Å så nydelige stoler du har pusset opp:)))
    Kos deg massevis i helgen,
    God tur.

    Klem på din vei❤️

    SvarSlett
  2. Jättefina stolar, jag älskar stolar och kan inte få nog av dem, men nu tycker nog sambon det börjar bli lite för många;)
    Fin kväll till dig med!
    Kram Emma

    SvarSlett
  3. Kjempefine stoler - dette har du virkelig dreisen på!
    Håper du får mange, flere bestillinger!
    Fin onsdagskveld til deg og dine gutter!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett