Sider

mandag 18. november 2013

Langt fravær og julemarked...

Det var aldri min mening å skulle bli så lenge borte, men tiden fløy plutselig fra meg. 
Toårs bursdag, sykdom, danmarkstur og marked 
så gikk den tiden den.
Først og fremst så må jeg takke for noen fantastiske tilbakemeldinger jeg har fått. 
Tro meg, jeg har tatt alle til meg og gjemt de bort 
 langt inni hjertet mitt.
Malerkurs som noen av dere har foreslått er så absolutt en ide. Men det må nok vente til lykketrollet her hjemme blir litt større. Foreløpig så krever han mye oppmerksomhet, og det vil jo denne mammaen gjerne gi han da.
*smelt*
Jeg var så sikker på at å kombinere butikk 
med permisjon ville være helt perfekt. 
Men der måtte jeg svelge en veldig stor kamel. 
Jeg tenkte jo ikke på hvor forskjellige barn er. 
Og vår lille tass krever sin oppmerksomhet.
Jeg holder uansett koken for drømmen min vil jeg ikke gi opp. Og selv om bølgedalen min når det angår markeder fremdeles er på et lavpunkt, så tikker det inn bestillinger
 og det er jeg veldig glad for.
Jeg vurdere også å gjøre om denne siden til en mer butikk og heller bruke den andre bloggen som interiørblogg. 
Dere som fremdeles følger med meg - er det noen som har noen synspunkter på det? 
Jeg vil jo at dette skal bli så profesjonelt som mulig
 og da er jeg nødt til å gjøre noen endringer.
Ellers så har nå min lille butikk fått lov til å bli med av 
norske interiørbloggere!
*yey*
Og så var det helgens marked jeg skulle si litt om.
Det er så koselig med julemarkeder og dette var intet unntak. Utenfor var det salg av julenek og honning - julenissen var på besøk og det var mulighet for barna å steke 
marshmallovs og brød på pinne. 
Og det var garantert noen voksne som fikk en smakebit også.
Inne var vi en gjeng med koselige damer som solgte sine håndlagede spesialiteter. 
Og det gikk ganske så greit for de fleste. 
Igjen så kunne jeg ønske at salget var bedre, 
men det ble helt greit og jeg kosa meg.  
Jeg var dopa ned på paracet, Bisolvon, øyedråper og nesespray 
så kanskje jeg koste meg litt ekstra på grunn av det også.
 *knis*
Da avslutter jeg med et lite bilderas fra markedet 
hvor jeg og noen av de andre blir representert.
 Jorunn sine nisser og troll

Håper dere får en flott ny uke folkens!

4 kommentarer:

  1. Så flott det var, masse herlige ting. Takk. :) kikker meg litt mer omkring :)

    SvarSlett
  2. Så koselig med innlegg fra deg!
    Vet du....jeg tenkte på deg for noen dager siden....og så er du her igjen!
    Klart det er travelt å være mamma!
    Så masse nydelig du hadde med deg på marked:)
    Ønsker deg flotte dager.
    Her er det Melis utenfor i dag og jeg fikk akutt julestemning:))))

    Klem. Klem.

    SvarSlett
  3. Det viktigste er å ikke gi opp selv om ting ikke blir helt som man hadde tenkt. Tro meg - jeg har vært der mer enn en gang i det siste. :-)
    Pleier å ordne seg for snille jenter - er helt sikker på at du vil få til å leve ut drømmen din!
    Ser ut som dere hadde det fint på marked - mye flott å se her!
    God bedring - håper vi kan få til en kaffe eller noe før jul. ;-)
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  4. Så mye fint du har laget :)
    Støtter Marianne - du får til å leve ut drømmene dine, om inkje så brått.

    Klem Inger

    SvarSlett