Sider

onsdag 28. mai 2014

Essante'

Long time no see:)
Jeg er mest på instagram og Facebook nå om dagen.
Men nå tenkte jeg at jeg skulle komme innom her igjen og si hei. I tillegg vil jeg opplyse dere om et nytt og spennende merke jeg har startet med og som det går an å få kjøpt her hos Elins anneks. Det er også stor mulighet for å kunne distribuere selv dersom det er ønskelig. Ta bare kontakt med meg.
Essante' ble etablert i Arizona, USA i 2009. Deres visjon er å hjelpe folk til å leve fritt, kjemisk fritt og finansielt fritt. Det de markedsfører er 100% giftfrie, organiske og naturlige produkter. 
Og dette er produkter i alt fra personlig pleie, babyprodukter, helseprodukter til vaskemidler. Dette er produkter som vi alle bruker til daglig.
Som en liten digresjon her så må jeg si at jeg er en person som holder meg unna ting som gir meg assosiasjoner til vekkelsesmøter- såkalt hallelujastemning.  Jeg er også en naturlig skeptiker og spør og graver om alt. Jeg vil også stå for de produktene som jeg selger. Det vil si at det jeg nå skal vise dere er ting jeg selv har testet.
Er du som meg som til tider sliter med å få i deg den anbefalte dosen med grønnsaker i løpet av dagen? Er du trøtt og sliter med tiltakslyst? Da bør du prøve Earth green - et 100% organisk supplement av supergrønnsaker. Prøv det i en smoothie, bland det i kjøttdeigen når du lager kjøttkaker eller tilsett det i gryteretter. Eller rett og slett rør en teskje ut i et halvt glass vann. Jeg lover deg at kroppen din vil elske deg for dette.
Høres dette spennende ut?
Ta kontakt med meg så skal jeg presentere noen enestående produkter for deg. 
Jeg har testet flere produkter så bare følg med her inne.
Håper dere har en flott onsdag og er dere så heldige som meg så har dere nå langhelg😃

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar